Autor |
Wiadomość |
przemek19966
Super Moderator
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rumia
|
|
Kwatery! |
|
Krótki wstęp
W Margonem jest wiele miejsc gdzie można wykupić kwaterę. Aby wykupić własny pokoik trzeba udać się do właściciela danego zajazdu czy karczmy i z nim porozmawiać. Po wybraniu odpowiedniej opcji w dialogu ukaże się nam panel z wyborem pokoju. Pokoje mają 3 stany:
1. Zajęty - ten pokój już ktoś wynajmuje i w tej chwili nie możesz nic z tym zrobić.
2. Wolny - taki pokój można wynająć na dowolną ilość miesięcy.
3. Wynajmowany - ten pokój jest twój. Możesz wybrać jedną z 3 dostępnych opcji: przedłużyć pobyt - wtedy termin ważności pokoju jest przedłużany zgodnie z opłatą, dorobić dowolną ilość kluczy - aby dać swoim znajomym, oraz kasowanie kluczy - opcja ta usuwa wszystkie klucze, poza tymi które ma właściciel w swojej torbie.
Pokoje do wynajęcia mają mniej restrykcyjnie ustawiane kolizje, tzn. że można np. wchodzić na łóżka czy stołki.
Spis kwater
1. Ithan: Baraki, Zajazd u Makiny.
2. Karka-han: Ratusz, Karczma pod Złotą Wywerną.
3. Werbin: Karczma pod Fioletowym Kryształem.
4. Torneg: Karczma Umbara.
5. Eder: Karczma pod Posępnym Czerepem.
6. Mythar: Siedziba ergassaj, Alabastrowy Hotel.
7. Nithal: Knajpa pod Czarnym Tulipanem, Zajazd pod Złamanym Dukatem, Zajazd pod Tęczowym Żukiem.
8. Tuzmer: Arena Gladiatorów, Zajazd pod Różą Wiatrów, Tawerna pod Bosmańskim Biczem, Kamienica "Bursztynek".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:33, 10 Sty 2010 |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|