Forum www.margonowcy.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Punkty Umiejętności

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.margonowcy.fora.pl Strona Główna » Tancerz Ostrzy Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Punkty Umiejętności
Autor Wiadomość
knor
Kandydat
Kandydat



Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post Punkty Umiejętności
Potrójne Uderzenie

(Potrójne uderzenie (7/7)
Szansa na uderzenie drugi raz bronią główną, jakkolwiek bez żadnych bonusów i ataku magicznego.
Pomocnicza: +25% szans na 3 uderzenie bronią główną, po ataku bronią pomocniczą.)

Sprawność Fizyczna

(Sprawność fizyczna (17/17)
Zwiększa ilość punktów życia.
Życie +3000)

Wrodzona Szybkość

(Wrodzona Szybkość (18/1Cool
Sprawia że jesteś szybszy w walce.
SA +180%)

Naturalny Unik

(Naturalny Unik (12/12)
Zwiększa naturalną zdolność uniku.
Unik +25)
Dodatkowo gdy używamy Głębokiej Rany:

Precyzyjne Rany

(Precyzyjne rany (3/3)
Zwiększa szansę na głęboką ranę jeśli posiadasz przedmiot z takim bonusem.
+7% szans do głębokiej rany.)

Bolesne Rany

(Bolesne rany (16/16)
Zadawane głębokie rany są mocniejsze.
+1100 obrażeń do głębokiej rany.)
Droga siły:

Silne Uderzenie

(Silne uderzenie (10/10)
Wzmacnia twoje uderzenie krytyczne.
Miecze: Siła krytyka fizycznego +40%)

Uderzenie Krytyczne Mieczem

(Uderzenie krytyczne mieczem (7/7)
Pozwala częściej trafiać cios krytyczny bronią białą.
Miecze: Cios krytyczny +7%)



Specjalizacja Dwóch Broni

(Specjalizacja dwóch broni (7/7)
Atak fizyczny drugą bronią staje się skuteczniejszy.
Pomocnicza: Atak +35%)

Agresywny Atak

(Agresywny atak (14/14)
Ryzykowny atak mieczem kosztem odsłonięcia się na ciosy.
Miecze: Atak fizyczny+2600
AC:-2400
Koszt: 24 energii)

Rozpraszający Cios

(Rozpraszający cios (8/Cool
Ryzykowny atak mieczem kosztem odsłonięcia się na ciosy.
Miecze: Obniża przeciwnikowi szanse na przebicie i krytyk o 50%
Koszt: 20 energii)
Jak rozdawać punkty umiejętności?

Jest to proste! Podam przykłady na poziom 40,60,80 dalej powinniście sobie poradzić

Do poziomu 40 dajemy TYLKO w Potrójne Uderzenie

Poziom 40

Droga sprytu:

Teoria taktyki (7/20)

Potrójne uderzenie (7/20)

Droga siły:

Teoria walki (2/20)

Poziom 60

Droga siły:

Teoria walki (7/20)

Specjalizacja dwóch broni (7/7)

Droga sprytu:

Teoria taktyki (7/20)

Potrójne uderzenie (7/7)

Sprawność fizyczna (4/17)

Wrodzona szybkość (4/1Cool

Poziom 80

Droga siły:

Teoria walki (8/20)

Specjalizacja dwóch broni (7/7)

Agresywny Atak (8/14)

Droga sprytu:

Teoria taktyki (9/20)

Potrójne uderzenie (7/7)

Sprawność fizyczna (9/17)

Wrodzona szybkość (8/17)

Są to oczywiście zalecane punkty umiejętności, jeżeli używacie Głębokiej Rany to za bardzo nie mogę Wam pomóc.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:08, 09 Sty 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.margonowcy.fora.pl Strona Główna » Tancerz Ostrzy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin