Forum www.margonowcy.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Początkujący mag - jak zacząć ? .

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.margonowcy.fora.pl Strona Główna » Mag Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Początkujący mag - jak zacząć ? .
Autor Wiadomość
kuciol
Junior Admin
Junior Admin



Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Post Początkujący mag - jak zacząć ? .
1.Zaczynamy w tym domku.
2.Studnia uleczy nas gdy jestesmy ranni.
3.To NPC Fania Skilark u niej kupimy pierwszą broń i sprzedamy miesko.
4.Tam są króliki! Pokonując je dostajecie mięso i sprzedajecie je u Fani.
5.Dziupla do Questa na 11lvl.
6.Są tam Świerszcze mają 3lvl są potrzebne do Questa.
7.Jeżeli znudzi wam się okolica właśnie tam są drzwi.
8.Szerszenie to są takie stworki mają 5 lvl.

Niestety mapka jest mała musicie ja pobrać na dysk i powiększyć.

3. NPC

Arhenius Luporamus
Fania Skilark
Flavius Nesari
Jerka
Letania Arwentas
Multinia Elschien
Duriam Eskenwald


4.Questy.

Quest-Misja. Zadanie. Praca. Dostajemy za to nagrody.
Item-Przedmiot. Broń. Jedzenie. Zbroja...itp

1.Pomóż Jerce odnaleźć psa. (1 LVL)
2.Zdobądź dla dziecka Multinii owcze mleko. (1 LVL)
3.Fania ma problem z myszami. Pomóż jej. (1 LVL)
4.Pomóż niewyspanej Multinii. (3 LVL)
5.Pozbądź się plagi szczurów atakujących Szamańską Osadę (11 LVL)
6.Wykonaj za Fanię drobne sprawunki. (wszystkie LVL)


Opisy Questów.

1.Pomóż Jerce Odnaleźż psa.

Udajemy się do Jerki Jerka[Szamańska Osada (37,40)]. Informuje nas o zaginięciu jej psa. Teraz musimy iść do Fani która opowie nam więcej o zaginięciu. Od Fani dowiadujemy się, że w wiosce na pewno go nie ma. Dlatego idziemy do Zatopionego Szczytu. Pies znajduje się Zatopiony Szczyt (61,62) w dolnym rogu. Musimy z nim rozmawiać. Gdy to zrobimy wracamy do Jerki.
Nagroda to 7 pkt doświadczenia i



2.Zdobądź dla dziecka Multinii owcze mleko.

Musimy z nia porozmawiać. Kazała nam iść do Pastycha Mira z Torneg Torneg (14,6). Kupujemy u niego owcze mleko za 20zł. Wracamy do wioski. Dajemy mleko. Po rozmowie wracamy do Pastucha Mira i dajemy mu list. Gdy z nim rozmawiamy to targujemy się i cena spada do 400zł. On się zgadza za taką cene. Musimy dopłacić 100 zł. Wracamy do wioski i mówimy o tym. W nagrodę dostaniemy:
7pkt doświadczenia i 150zł.

3.Fania ma problem z myszami. Pomóż jej.
Idziemy do Fani ona prosi byśmy zabili 4 myszy z jej piwnicy. Gdy je zabijemy informujemy o tym Fanię a ona wręcza nam 1pkt doświadczenia i 25zł.


4.Pomóz niewyspanej Multini.
Multinia prosi byśmy uspokoili świerszcze bo nie dają jej spać. Idziemy do czerwonego świerszcza za domem i rozmaiwamy. Świerszcz mówi byśmy przynieśli 3 nagietki. Gdy już je dostarczymy udajemy sie o Mulitni i rozmaiwamy z nią. Okazuje sie, że to nie koniec. Musimy zabić świerszcze dokładnie to 8. Musimy zabić 7 zielonych i 1 czerwony. Gdy zabijemy czerwonego świerszcza dostaniemy skrzypce. Idziemy do Multini dajemy jej skrzypce i dostajemy:
Dobre Świerszczowe Buty, 61 pkt doświadczenia i 50zł.


5.Pozbądź sie plagi szczórów nawiedzającyh Osadę.
Nora szczórów pokazana jest na mapce.

Rozmawiamy z Arheniusem. Informuje nas że wioskę nękają szczury. Udajemy się do dziupli. Wchodzimy do niej i musimy zabić:
-15 szczórów
-10 szczórów wojowników
-1 króla szczórów
Gdy zabijemy wszystkie szczury wracamy i dostajemy:
Naszyjnik szczurzego pogromcy, 800 pkt doświadczenia. 500zł.

6.Wykonaj za Fanie drobne sprawunki.
Rozmawiamy z Fanią która daje nam łopatę tą z koleji musimy zanieść Unilowi z Ithan
Ithan (55,36) ale najpierw udajemy sie do Arheniusa które daje nam list byśmy wręczyli go Makinie. Maikna Ithan (37,50). Idziemy do Ithan. Najpierw dajemy Unilowi Łopatę potem list makinie. Gdy wręczymy Makinie list idziemy do Unila po nową łopatę płacimy mu 50zł. Idziemy do Makiny ona odpisała Arheniusowi. Wracamy do Osady. Odpowiedź dajemy Arheniusowi. Łopatę Fani.
Naagrody:
Za list-20zł
Za łopatę- 3pkt doświadczenia, 50zł i Ciężka skórzana zbroja.




5. teraz wam wytłumaczę wam skróty:

Dedacz-Ktoś kto zabija innych graczy.
E-Silniejsza od innych stworków
E2-Elita druga jeszcze silniejsza niz Elita
K-Tysiąc złota
KK lub MLN-Milion

Komendy:
Gdy piszecie na czacie :
Tylko i wyłącznie do danej osoby @nick treść
Gdy piszesz tylko do swojego klanu /k treść
Odpisując na prywatną wiadomość Pkt1. /r treść
Chcemy sprawdzić jaki lvl ma dany gracz /lvl nick
Gdy chcemy sprawdzic stan swojej grupy /grlist



6.Roślinki
Nagietek występuje Szamańska Osada(8.36, 10.61, 20.63, 31.6, 53.56)
Sasanka występuje Szamańska Osada(2.51, 47.57)
Lubczyk występuje Szamańska Osada(47.2Cool
Szałwia występuje Szamańska Osada(63.53)
Macierzanka występuje Szamańska Osada(7.52, 22.7, 26.4, 53.47)



7.Jak zarobić i zdobyć swoją pierwszą broń.

Uwaga: Robimy ot przed wykonaniem Questów.

Na mapce wyżej oznaczyłem miejsca gdzie są króliki. Aby zarobić pierwsze pieniądze musimy jedynie pokonać króliki proponuję taki układ:
-Zabijamy około 20 królików i zająców.
-Około 5 na pewno zjecie by uleczyć rany. Więc szacuję że zostanie nam 15 mięs z królika.
-Idziemy do Fani i sprzedajemy 15 mięs w ten oto sposób zaroliliśmy około 130zł.
-Teraz kupujemy: Różdżkę Kapłana. Zostaje nam około 40zł.
Mamy już pierwszą broń ale co z pierwszymi zbrojami?! Butów nei kupujcie dostaniecie je z Questa z świerszczami od Fani.


8.Gdzie exepić?! Pytania i Odpowiedzi

Exepienie, exep-Zdobywanie doświadczenia wkraczanie na wyższy lvl

1-3lvl Na tym lvlu najlepiej exepic na królikach i zającach. Pamiętajcie że zawsze można sprzedać ich mięso!
3-4lvl Na tym lvlu najlepiej exepić na świerszczach poza tym jest nawet Quest.
4-6 Tutaj możemy exepić na szerszeniach.
6-10lvl Na żuczkach.
10-13Od 10 nawet do 13 lvlu możemy exepić na szczurach nawet jest taki Quest.
Edytowany 12:28:12 19.7.2009 przez szawa

Co do exepa na żukach...

Jest jeszcze "tajemne przejście do expowiska" . Jest to jaskinia, z żukami .
TP do expowiska : Magiczny grzyb (3,4)
Musimy kawałek kapelusza zjeść
Mapki :
Szamańska osada : img.margonem.pl/obrazki/miasta/szamanska-osada3.png
Siedlisko Wyklętych Żuków p.1: img.margonem.pl/obrazki/miasta/szam-os-zukip1.png
Siedlisko Wyklętych Żuków p.2: img.margonem.pl/obrazki/miasta/szam-os-zukip2.png
Potwory :
Młody żuk-4lvl
żuk-6lvl
Jak wrucić ? - Wystarczy podejść do tego grzyba i znów zjeść kapelusz .


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:49, 08 Sty 2010 Zobacz profil autora
przemek19966
Super Moderator
Super Moderator



Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rumia

Post
Mag jest spoko ;]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:20, 10 Sty 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.margonowcy.fora.pl Strona Główna » Mag Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin